Follow Here

Tuesday, March 27, 2012

Sedetik berpisah


assalamualaikum, apa khabar korang semua this is it i'm back punching the blog since lama sangat tak update serius lama giler tak update, ni pehal plak aku tetibe rajin? hangat-hangat tahi hidung ke main blog ni? hah sorry to say lah maybe i'm to busy with my job as a khalifah on the muka bumi, as a mahasiswa, books and classes sememangnya jadi girlfriend yang sangat setia you all pun tau kan and my fingers can't stop making typing error asyik nak buat shortform je dah macam tak reti nak tulis penuh DAMN... 

ok fine atleast bebelog ni kembali mengingatkan aku tatatertib tulisan and kesabaran, so kita stop jap dari guna singkatan-singkatan perkataan macam kita guna kat dalam YM. ...................................... (aku tengah tenung skrin komputer aku ni) serius theres too many in my mind tak tau nak share yang mana dulu kat korang semua, theres a lot has happened in my life about the study, family, friends, girls, politics, the responsibilities and many more. Before that thanks to "WAN SAMIHAH" kalau tak silap nama dia kat fb macam tu kot, kalau silap buat-buat tak nampak je la, she's diantara mereka-mereka yang tanya aku "blog bila nak update? " "bila? bila?..." to all the others facebookers yang keep on asking thanks alot i really apreciate it. 

Baik ler...ni aku update balik blog ni hah, aku pun dah lupa yang aku ada letak link belog kat profile fb ok takpe no worry. Kalau nak update segala perkara ilmiah tak kiralah ilmu agama ke, sains, matematik, global, politik memang tak habis jawabnya so korang boleh cari sendiri kat libary-libary kat sekolah or search internet, macam-macam ada lagu-lagu k-pop, ceramah agama, isu parlimen, tutorials, dokumentari or what ever just name it insyallah jumpa, here aku akan share ngan korang fikrah, pengalaman hidup aku or info-info yang bermanfaat la kot. Blog aku ni ala kadar je ramai otai-otai belog yang hebat so pergi la melawat diorang sementara diorang masih bernafas. And if korang ada respon or soalan juz roger me.. sharing is caring.

Hmm...ok i think better i introduce myself again maybe ada yang tertanya-tanya who am i, secara ringkas la, people call me sofy born in KL family asal Melaka, half my life terbahagi kepada 2, separuh umur aku sejak dari lahir habis di KL dan separuh lagi di Kelantan sebab belajau kat sana. Mana lagi? yah yang selebihnya aku taburkan kat Mesir, of course now i'm in Egypt dah 3 tahun kat sini, ambik ape? BA Law Syariah Islamiah still under going ( please do pray for me thanks peps :) ) apa lagi? juz a simple guy biasa-biasa je, pendiam but sewel if dah sangat rapat huhu, minat any music, reading, sports tak ada masalah semua sebat flexible but top 3 bola sepak, golf and futsal, yang lain if ada orang ajak no problem on je. Okeh tu je, friends? tak ada masalah aku kawan dengan semua orang asalkan baik.

hmm.....mood aku tak brapa nak ada ni, dah la tu nanti aku sambung lagi ke entri yang lain, pelan-pelan kayuh, kalau semua nak update kat sini letih pulak korang berejam-rejam kena baca and aku plak yang lenguh menaip. So em thanks la pada yang sudi membaca blog yang tak sebrapa ni. Last nasihat perbanyakkanlah selawat pada baginda Rasulullah S.A.W.








sophy bash